5.10.2009

Och samma på svenska

Mulla oli tänään jotenkin ihan hierveä päivä töissä, vaikka oikeestaan se ei kauheesti yhtä juttua lukuun ottamatta poikennut normaalista. Mut ei siitä sen enempää. Oon nyt noin viikon ajan koittanut löytää meille halpaa Tukholman reissua ensi viikonlopuksi niin, että lähtö olisi perjantaina. No, koska perjantai-lähdöt ja halpa ei taida kohdata muualla kuin mun päiväunissa, varattiin äsken reissu lauantai-lähdöllä Vikarin Punaisista lähdöistä. Oon sanomattakin melko innoissani. Etenkin, kun just tänään töiden jälkeen avasin mun veronpalautuskirjeen, joka sai mut hymyilemään ekaa kertaa tänään.

Nyt voisittekin ehdottaa mulle, missä kaupoissa kannattaa käydä ja missä ne sijaitsee? Tähän toivoisin pitkää vastausta etenkin Jutalta, jotta mun ei tarvitse naama ruudussa kiinni etsiä eri ostosparatiiseja vaan voin joko a. kopipasteta ne jonnekin ja tulostaa tai b. googlata valmiin listan mukaan pelkät osoitteet ja toimia sen jälkeen kohdan a. mukaisesti.

Ja sit vaan peukkuja pitämään, ettei viikonloppuna ole samanlaista syysmyrskyä kuin viime viikonloppuna.

1 kommentti:

Jutta kirjoitti...

Mä en hirveästi missään uusissa paikoissa käynyt. Urban Outfitters nyt on siellä kaukana, Cubus Vanhassa kaupungissa ja Sergelillä, Monki oli jossain siellä "sivukadulla" sen kivan torin (missä myydään kaikki vihanneksia) laidalta oikealle, Topshop on taas siellä Gallerian-ostoskeskuksessa. Bikbok taisi olla kanssa Gallerianin alakerrassa eli Sergelillä. Ehkä :)