2.3.2010

Old enough

Mun piti oikeestaan laittaa vajaa viikko sitten eli mun synttäripäivänä teille kerrankin vähän iloisempi soittis, mutta sitten unohdin. Siitä lähtien se on lojunut mun Spotifyn soittolistalla pelkästään mun kuunneltavana, joten lienee jo korkea aika jakaa se kanssanne. En tiiä tuliko tästä yhtään sen iloisempaa loppupeleissä, mutta ainakin vähän erilainen kuin nuo muutamat aiemmat.

Silvuplee.

Mulla ois kotona kameralla muutama kuvakin tänne, mut koska oon töissä ette nyt näe niitä. Käykää sen sijaan ihailemassa mun portfoliosivua, jonka taas kerran uudistin. Sinne pääsee tästä. Saa tarjota töitäkin.

Loppuviikosta tuleekin vähän mielenkiintoisempi, sillä bussilakon takia en pääse mitenkään työpaikalle ja vielä on aika epäselvää onko mulla sit lomaa vai tuleeko joku noutamaan mut paikanpäälle. Sitä odotellessa. Itsehän en parista lomapäivästä pahastuisi.