29.7.2009

Late night working hard



Oon perjantaihin saakka kesäleskenä, koska Niklas lähti lomailemaan vähän kivempiin maisemiin. Mulla on töitä, joten busseilen perjantaina töiden jälkeen perästä Porvooseen. Mut koska mulla on tylsää ja lisäksi töitäkin tehtävänä, ajattelin kerrankin tehdä niitä ajoissa ja edes aloittaa hommia nyt Niklaksen poissaollessa. Helpommin saa tehtyä silloin, kun toinen ei ole paikalla. Silloin kun ei tee koko ajan mieli tehdä jotain muuta näin päivätyössä ensin olleena.

Niklas osti aiemmin viikolla mun lempivalkkaria pastakastikkeeseen, joten mun ilta koostuukin tämän merkinnän valmistuttua töiden teosta, lasillisesta valkkaria ja kilon pussista herneitä. Ei mielestäni kovin paskempi rasti. Vaikka toki olisin mielummin jo itsekin suunnannut Porvooseen.

Loppuun ajattelin vielä jakaa viikon tehosoittobändiäni, The Magic Numbers, olkaa niin hyvät:



Ei kommentteja: