4.12.2008

Byebye money, welcome happiness


Siinä on mun tuleva uusi rakkaus. Toivottavasti on odotuksen arvoinen. Täytyy kyllä tunnustaa, että en oo muistanut edes kauhesti odottaa tuota, on ollut niin paljon kaikkea muuta. Ton pitäis nyt kuitenkin saapua viimeistään yhdeksäs päivä. Iiih eli pari päivää enää. Sit tarviis vaan uuden näytön, koska entinen rumilus on nimensä mukainen eikä sovi yhtään yhteen ton kanssa. En ymmärrä näytöistä mitään mut oon miettinyt vähän tämmöstä (oon siis katsonut vaan ulkonäköä vielä nyt, koska ostaminen ei ole nyt ihan ajankohtaisin asia).


Tai sitten tämmöistä

Molemmat on kuitenkin sikarumia kun vertaa Applen cinema displayhin, mut sillä on hintaa ehkä vähän liikaa mun budjetille. Mut jos et tiiä mitä ostaa mulle joululahjaks niin tässä hyvä vinkki, halpakin kun mikä.

Eilen kävin vähän kaupoilla etsimässä Aikakausmedian pikkujouluihin asua. Niklas on kutsuttu sinne, kun se on tehnyt niille töitä pari kertaa. En ymmärrä miten asun löytäminen voi olla niin hankalaa. Löysin vaan tosi kalliita vaatteita, mm. Modströmia ja Part Twota. Löysin myös pari hametta, mut ei mitään sopivia yläosia.


Lopulta päätin, että laitan Niklaksen mulle Tukholmasta ostaman Monkin pussukkapaidan. Siinä on takana helmassa maailman ihanin jättirusetti, mut Monkin nettisivuilla oli kuva vaan edestä. Ton paidan kaveriksi ostin paljettivyön HM:ltä ja semikiiltävät legginssit Ginasta (Niklas vallan riemastui, se kun vihaa noita kaikkii kiilteleviä legginssejä). Lisäksi aion laittaa kaulaan paljettirusetin. Tilasin sen viimeks Asokselta ja se on aivan ihastuttava, vaikka Niklas väittääkin sitä mannerusetiksi.


Koska en löytänyt mitään kivaa mekkoa, ostin lohdutukseksi ihanan paidan Ginalta (siis kattokaa nyt sitä, eihän tollasta voinu jättää ostamatta) ja pikkusen vyön HM:ltä. Ostin myös Ginasta harmaan pampulakaulurin, mutta siitä ei valitettavasti löytynyt kuvaa. Joudutte kuvittelemaan sen, se on ihan normaali kauluri, mut lisäksi narut joiden päässä on pampulat. Sit investoin kerrankin meikkeihin ja ostin uusia luomivärisiveltimiä (edelliset on jotain luomivärien mukana tulleita ja niistä on kaikista ne levitysosat irronnut), meikkivoiteen levitysjutskia (oon niin hyvä näissä meikkitarvikkeiden nimissä) ja ihanan vähän oranssihtavan sävyisen huulikiillon.

Viime viikonloppuna ostin korviksia sekä Metropolian että Taikin joulumyyjäisistä. Niiden innoittamana oon tällä viikolla väsäilly itse uusia korviksia hamahelmistä ja höyhenistä. Joululomaa varten kotona odottaa cernimassaa, mistä aion tehdä ihania karkki- ja muffinssikorviksia. Yhdet itsetehdyt korvikset näkyy tossa uudessa profiilikuvassa, mut niistä ei varmaan saa selvää. Pakko muuten kertoa myös, että mun Taikin myyjäisistä ostama muffinssikorvis melkein jo hävisi viikonloppuna, kun se putosi mun korvasta (kiitos entisen 6mm reiän) mun juostessa bussipysäkille, mut maailman paras poikaystävä Niklas oli illalla käynyt etsimässä sen sieltä, kun olin ensin soittanut sille järkytyksissäni tajuttuani korviksen kadonneen.

Huomasitte muuten varmaan blogin uuden ulkoasun. Aika hieno vai mitä. Mä en vaan ymmärrä miten saan nää kuvat koko palstan levysiks. Se ois niin paljon hienomman näköstä. Mut vaikka laittasin ne tolleen et koko on suurin mahdollinen, ne on silti ihan saman kokosia kun keskikokoset. Kertokaa!

Viikonloppuna piparkaakunpaistojuhla hosted by minä ja Niklas. Sitä ootellessa. Aika paljon laitettavaa vielä ennen niitä. Juhlista lisää sit ens merkinnässä varmaankin.

Käytiin äsken taas Dansanissa syömässä. Tällä kertaa burgerit ja prinsessakakkua. Mä sitten rakastan sitä paikkaa. Ruoka oli taas jotain huipuinta. Nyt voiskin sit jatkaa töiden parissa.

2 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

Ekassa näytössä on ruma jalusta ja toinen näyttää ihan telkkarille. Eli ottasin varmaan sen Applen (niinkun muka tietäsin, miltä se näyttää, en jaksa googlettaa)...

Taru kirjoitti...

Joo mäki ottasin Applen mut meidän rakkauden välissä on vaan 800 euroa.

Niin ja ei noi näytöt netistä katottuna ollukaa niin kivoja kun lehdistä oon selaillu pikkukuvii. Ne on varmaa olla jotenki retusoituja. Plääh.