22.1.2009

Ostokset, joita en saanut

Tällä viikolla mun on pitänyt ostaa vaikka mitä kivaa. Sattuneista syistä en kuitenkaan ole saanut niistä paljon mitään.



(Kuva: Huutonet)

Nämä täydelliset Vagabondin ylipolvensaappaat piti huutaa halvalla Huuto.netistä. Vaan eihän se ihan niin mennyt. Pari minuuttia ennen kohteen sulkeutumista huusin niitä, as usual. Vaavn niimpä huusi pari muutakin paskiaista. Piruuttani sitten päätin että ostetaan oikein kalliilla nämä sitten. Olisivat varmaan kuitenkin noin tuhat kertaa paremmat kuin mun tämän hetkiset kahdet saappaat, joista molemmista tulee vesi läpi sillä hetkellä kun ulos astuu. Kiitos vaan sinulle, joka huusit nämä nenäni edestä. Ei, en todellakaan aio maksaa yli 70 euroa käytetyistä kengistä. Toivottavasti taloutesi meni vararikkoon tämän takia.



(Kuva: Huutonet)

Tämä hame mun piti myöskin huutaa itselleni. Tästä taitaa tosin olla jo yli viikko aikaa. Huutaessani tätä ihanuutta ensimmäisen kerran harkitsin pitkään, pitäisikö ostaa hame saman tien myyjältä, sillä kohteessa oli Osta heti -hinta. Päätin kuitenkin kaikkien yllätykseksi tyytyä normaaliin huutoon, sillä mielestäni tuo Osta heti toiminto on hieman huiputusta ja tosi ärsyttävä. Nyt yllätytte varmaan vielä enemmän kun kerron, että seuraava huutaja päättikin sitten ostaa tuotteen samantien. Kiitos myös sinulle.





(Kuvat: Onlyn verkkokaupasta)

Tämä maailman paras kevät ja syystakki mun piti ostaa eilen, mutta Citycenterin (vai mikä se on. Joka tapauksessa siinä asemaa vastapäätä) Onlylla ei ollut tästä kuin s-kokoa ja olisin kaivannut xs:ää. Yritin epätoivoissani kysellä myyjätytöltä löytyisikö takkia varastosta tai edes muista myymälöistä, mutta kaikkiin vastaus oli yhtä tyly ei oo. Lisääkään on kuulema turha odottaa tulevan. Kotona ehdin jo innostua, kun googlasin takin kuvaa ja päädyin Onlyn verkkokauppaan, että saan takin sittenkin itselleni vaan ei, toimitus on ainoastaan britteihin. Joten jos sinun lähi-Onlyssasi on kyseinen takki xs-koossa, ole kiltti ja osta se minulle. Maksan takaisin ja voin maksaa pari euroa vaivanpalkkaakin.

Oli varmaan myös jotain muita asioita joita en saanut, mutta en nyt muista niitä. Joka tapauksessa tuntui siltä, että kerrankin kun olisin löytänyt lähestulkoon täydellisiä vaatekappaleita, minua rankaistaan siitä. Tässä seuraavaksi täydelliset ostokseni Asokselta, joista kaikki paitsi panta olivat jotenkin viallisia.



Villainen tyylikäs lierihattu, jossa on iiiiso rusetti sivussa. Oih ja voih. Tietenkin tämä on päähäni liian suuri. En oikein käsitä kuinka se on mahdollista, sillä olen pitänyt päätäni hieman normaalia suurempana. Tämä oli vielä kooltaan one size ja olinkin tilatessani täysin varautunut siihen, että joudun myymään hatun eteenpäin sen ollessa liian pieni. Toisin kuitenkin kävi. Jos sinulla on isompi pää kuin minulla (älä ota tätä loukkauksena, minulla ei ole mitään isoja päitä vastaan) tai vaihtoehtoisesti paljon tukkaa, huudapa nyt tästä itsellesi täydellinen hattu kevääksi.

Seuraavat pari kohdetta pidin itselläni eli näitä en siis myy jollet maksa hyvää hintaa, tarkoittaen samaa summaa jonka itse näistä köyhdyin.



Ihana pussukkahame, villakangasta. Minulle helmasta kireä ja ylhäältä liian iso. Oudoin malli vähään aikaan. Onko tämä muistutus siitä että jalkani tarvitsevat kiinteytystä? Vatsasta en osaa sitten yhtään sanoa, sillä edes pömppävatsa ei riitä estämään hameen valumista alaspäin joka kumarruksella.



Ja viimeisimpänä tämä ihku (fierce) kiiltelevä tulppaanihelmahame. Tässä siis liian tiukka vuori, jonka saa kuitenkin onnekseni poistettua tai nostettua niin ylös (tarkoittaen vyötärölle saakka nostamista), ettei se enää ahdista. Lisäksi hame on myös ylhäältä hieman liian pieni, mutta enköhän keksi jonkin keinon lisätä vyötärökaistaleen leveyttä tai sitten pitää vaan laihtua vähäisen.

...

Ettei menisi ihan täysin surumieliseksi, voin kertoa vielä että ostin eilen alesta yhden melko perust-paidan, missä on "rusetti" edessä, pitkän tunikan (huom kokoa m), jossa on paljettikanttaukset (tms) hihansuissa, hiekanvärisen tunikan (oikeasti toppi, mutta otin koon xl, muita kokoja ei ollut jäljellä), jossa on valloittavat lörpäkehihat. Täydellisiä kesäpaitoja, oli mun perustelu ostoksille, eipähän sitten kesällä tarvitse ostaa. EIPÄ.

Ja sori miehinen lukijakuntani, tämä oli todella tyttömäinen merkintä. Niin kauan kun ette kommentoi merkintöjäni, en aio teitä suuremmin huomioda aihevalinnoissani.

3 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

Perhoshihat, Taru. Fierce!

Tiina kirjoitti...

Mä haluisin ton hatun, mutta ei ole just nyt kauheasti rahaa, ja se ei varmaan mahtuisi mulle ollenkaan, on niin iso pää :D

Henry Söderlund kirjoitti...

Minä ostin eilen... eikun empäs ostanutkaan. Viimeksi olen ostanut jotain viikko sitten. wee. :D