10.11.2008

All the clouds have silver lining

Eilen oltiin siis Tomin kanssa katsomassa Cut Copya Tavastialla. Se oli, jos mahdollista vieläki hienompaa ja parempaa kun osasin kuvitella. Ainoo mikä häiritsi, oli mun paikka ihan nurkassa kajarin vieressä, mistä syystä edes korvatulpat ei auttanut kunnolla ja jossain puolessa välissä päätinkin luopua toisesta tulpasta, koska niillä kuitenkin missas osan soundista. Tämän merkinnän pointti on nyt siis yksin ja ainoastaan sen keikan fiilistely, joten jos ei kiinnosta niin nyt voi lakata lukemasta. Seuraavassa pari huonolaatuista kuvaa:




Pahoittelen kuvien yksipuolisuutta. Paikkani koko rivin (mut hei huom sentään eturivin) reunimmaisena ei ollut se maailman optimaalisin valokuvaukselle. Seuraavaksi koko merkinnän kohokohta: kauniisti kuvaamani video, jossa ehkä puolikas biisi. Syytän kuvauksen epävakaudesta vieressä tanssivia ihmisiä ja ennen kaikkea sitä että hiukan nolotti kuvata tuota (en ees tiedä miksi, kun kaikkihan niin tekee nykyään). Mut joka tapauksessa mua nolotti ja sen takia en kehdannu katella koko ajan ruutua ja sen takia välil päät katkeilee. Samasta syystä en myöskään videoinut kokonaista kappaletta mikä kappaleen lopussa hiukka harmitti, sillä loppujen lopuks ei ois tarvinnu enää kauaa kärvistellä. Nauttikaa nyt sentään tästä. Eihän tuo äänenlaatukaan mitään huipputasoa ole, mut ei kai voi olettakaan.




Jee, toivottavasti toi toimii. Olin ihan varma että jotkut äänet ei toimi ollenkaan mut ainakin toi mun iMoviella upeesti editoima aka exporttaama pätkä toimi täydellisesti. Alkuperäsin videon koko kun oli jotai hiton paljon niin piti vähän pienentää ite. IMoviea on tullu edellisen kerran käytettyä joku kolme vuotta sitten ja videoasetuksista mulla ei oo mitään muistikuvaa.

Lisää Cut Copya voi käydä kuuntelemassa täältä, jos oikein innostui.

Täytyy vielä mainita et päällä mulla oli ehkä epätyypillisimmät vaatteet mulle hetkeen nimittäin violetti hame Asokselta, lohenpunanen t-paita Stadiumista. Loput olikin sit mulle tyypillisempää eli mustaa: farkkulegginssit ja saappaat ja Niklaksen ostama lintukoru. Laittasin kuvan mut en tullu ottaneeks. Sen sijaan tässä kuva mun seuralaisesta.

Ei kommentteja: