6.4.2009

My first wacom

Tänään innostuin sitten jo perinteeksi muodostuneen työnhaun jälkeen kokeilemaan ensimmäistä kertaa ajan kanssa Niklaksen Wacomia. Oon testannut sitä ehkä kerran aiemmin enkä muistaakseni silloin saanut aikaan mitään järjellistä ympyröistä ja sykkyröistä poikkeavaa. Lisäksi oon kerran piirtänyt koulussa Wacomilla, mut se koko työ oli aika läppä. Eli tässä meni nyt sitten virallisesti mun Wacom-neitsyys ja kivaahan tuo tuhraaminen oli. Aikaa meni tähän jotakuinkin nelisen tuntia ja ihan keskenhän tämä jäi. En kuitenkaan jaksa ainakaan enää tänään keskittyä tähän, joten olkoon nyt hetken aikaa valmis.


Tietystihän piirsin itseni. Eikös se ole ihan normaalia? Hoho, ainakaan kukaan ei pääse valittamaan mulle, että oon piirtänyt siitä ruman. Ja noita hiuksia ei sitten saa haukkua! Niihin piti tulla panta, mutta en osannutkaan piirtää sitä niin tuli klommo. Sori. Huomenna Voin piirtää sitten vaikka Niklaksen.

Ei kommentteja: