8.6.2009

Porvoo kuvina











































































Ps. Ei ollu oikeesti ton väristä, jos luulitte. Teki mieli tehdä vaihteeksi tällasia. Tosin blogger pilasi näistäkin sen parhaan tunnelman. Pahoittelen. Nää oli oikeesti kivemman värisiä.

Ps 2. Seuraavat kaks viikkoa kiirusta. Saa nähdä miten ehtii päivittää. Luvassa mm. juhlamekon ostoa, serkun synttärit, Niklan työpaikan kesäjuhlat, medianomipiknik, meidän tuparit, Varkaus ja kauan odotettu juhannus.

5 kommenttia:

nkla kirjoitti...

Kuka se on taas niin iloset kuvat laittanu itestään. :( Mut kivoja fotoja, vaikka mua voisi olla vähän vähemmänkin.

Jutta kirjoitti...

Ihana Sunny! <3 Ja muutenkin aika ihanaa. Saanko joskus tulla mukaan?

Taru kirjoitti...

Niklas, noi oli ainoot siedettävän näköset kuvat musta. Eikä ole mun vika, että näytät kaikissa kuvissa nii söpönsuloselta, et ne on pakko julkasta.

Jutta, Ethän sä tykkää maalla olosta. Mut joo siis eiköhän se onnistune joskus et tuut mukaan. Ainakin mun puolesta. Niinku mulla ois jotai sanavaltaa tässä.

nkla kirjoitti...

Jutta, mun porukat on monta kertaa kysyny/ehottanu että eikö otettais Juttaakin joskus mukaan, mut oon aina kuvitellu ettet kehtaa tulla sinne kun joskus oot niin sanonu. Mut siis tottakai saat tulla, olis kivaki.

Jutta kirjoitti...

No joo, kyllä musta vähän tuntuu sille, etten kehtaa tulla...