20.8.2009

Taru-yläkolmio goes irkkigalleria

Jutta muistaakseni joskus satatuhatta vuotta sitten toivo joko vanhoja tai hiustyylit kautta aikojen kuvia. No nyt ajattelin joka tapauksessa jakaa kanssanne näitä vanhoja kuvia vuosilta 2003-2005 (bonarina yksi vuodelta 2006). Nää on tietenkin sen aikasesta lempipaikastani eli irkkigalleriasta suurin osa, mistäpä muualtakaan. Tosin en oo kyllä enää galtsussa (kylläpä kuulostaa kornille), joten sain kaivaa näitä vanhoilta pölyttyneiltä cdiltä.


Näistä ekoista en tajunnut katsoa kuvausvuosia, joten menee vähän arviosta. Ehkä 2004.



2004. Hirvee fotarointi, mut tykkäsin tästä silti tosi pitkään.


2004 tai 2005.


Mulla oli yhessä vaiheessa tollanen irrotettava rastatukka, joka oli hitsin mahtava niin kauan, kunnes se meni vähän huonoksi. Ehkä 2005? Tai sit 2004.


Ehkä 2004 tai 2005.


Mites toi hullun onnellinen fanityttöilme haha. 2003.


Tällöin taisin asua vielä äitin ja isin hoivissa. 2003.


Mun salaisilta räppärivuosilta. 2003.


2005.


Tartosta teltta- ja festarireissulta. Yövyttiin tyyliin jonkun takapihalla ja mulla ei ollut makuupussia, joten oli hiukan kylmä. 2005.


2005.


Koulun kanssa risteilemässä ja kuvaamassa saunan ikkunasta, ups. 2005.


Miettikää tota päiden koko eroa ja kuvitelkaa millasia meidän lapsista sit joskus tulee. 2005.


2005.


Suokista 2005. Ja pakko päästä uimaan, oli vesi millasta tahansa.


Tää on se 2006.

No, mitä sanotte (nyt kaikki kommentoi!!), oonko muuttunu yhtään? Paitsi leveyssuunnassa, sitä ei tarvi mainita erikseen.

6 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Oothan sä ihan näkönen. Muistan noi kyl, onpa siitäki aikaa. Mikset oo galtsus, posetuskuvat on parhaita!

Henry Söderlund kirjoitti...

Tarulla on ihan parsain tukka 2005 vuonna. :)

Oivoi. Kylläpä tulee muistoja mieleen. Kiitos. :)

nkla kirjoitti...

taas siellä mua haukutaan ;< mä vaan nojaan eteenpäin, ei mulla noin iso pää sentäs oo ;__;

hienot enkelinsiivet...

Ja tossa rap-kuvassa näytät kyllä ihan jutalta.

hyviä fotoja<3

Jutta kirjoitti...

Mä oon vissiin Henryn kanssa samaa mieltä (jos ymmärsin oikein), et toi 2005-tukka takas!

More To Love! - Peppi kirjoitti...

moi taru! vitsi jeee, vähän kivaa ku tämmöset vanhat "tutut" löytää meijät. mä rupeen kyl lukee sua, ihana blogi! :)

Taru kirjoitti...

wolverian,
Meinasin eka laittaa tähän myös ainakin yhden kuvan, missä säkin olit. Ja en oo galleriassa, koska en käyny siellä enää koskaan, kerta piti koukuttaa mut Facebookiin. Siellä sit senkin edestä.

Henry,
eipä kestä. Mulla on myös kaikkia vanhoja kuvia monta cd-levyllistä (myös semmosia mitä ei katsottu viimeks meillä). Tervetuloa katsomaan.

nkla,
Joo, en mä ollu ihan tosissani tosta kokoerosta. Aika kummallista, et näytän Jutalle. :D

Jutta,
Ei oo tulossa.

Peppi,
Jee, kivaa kiitti. Oot sit varmaan eka oikee kaveripiirin ulkopuolinen lukija, jos ei satunnaisia vierailijoita lasketa.



Ps. VAU, olipa paljon kommentteja!