13.3.2009

Hurrycurry

Tällä viikolla oon ollut tosi vähän kotona. Oon ollut kahtena iltana melkeen koko illan ajan Itiksessä; keskiviikkona salilla+uimassa ja torstaina kuutamopäivillä. Kuutamopäivät oli muuten ihan per...siis tyhmät. En tykkää itiksestä. Uimahallissa oli sentään ihan mukavaa pitkästä aikaa. Viimeksi tullut käytyä ehkä ala-asteella. Tuli sen verran ala-aste vibat, että muistui kyllä hyvin mieleen miksei turhaan kannata kaivata takaisin lapsuuteen.

Itiksestä poistuessamme nähtiin joku miljoona rottaa bussiasemalla. Hyi yäk. Olin eka ihan innoissani hihkumassa Niklakselle, et tuolla on hiiri, mut sit kun se osoittautuikin rotaksi ja sen koko suku löytyi viereisestä pensaikosta, alkoi jo vähän ällöttää. Onneks me asutaan ihanasti "kaukana" ghettoista.

Niin joo ja töissäkin on ollut niin työntäyteistä tällä viikolla, et olin jopa tiistaina kaksi tuntia ylitöissä. Lupasin itselleni siis pääseväni tänään pois sen verran aiemmin, mut tässä sitä vaan bloggaillaan, vaikka vois lähtee tuonne aurinkoon.

Oikea syy mun pinkoiluun on kyllä se, että olla menossa viikonlopuksi pitkästä aikaa Porvooseen enkä viitsisi raahata sinne sataa kassia mun aleostoksia, minne kuitenkin päätyisin, jos nyt lähtisin töistä. Lisäksi mulla on jo nyt tuhat kassia kannettavana ja vielä meidän itujen idätyspurkki, jota ei voinut jättää viikonlopuks hoitamatta.

Oon ollut tänään koko päivän ihan keväisissä fiiliksissä ja toi ulkona oleva valoilmiö vaan lisää mun innostusta kevääseen. Voisko kevät alkaa huomenna jooko? Ainakin oli luvattu plussaa koko viikonlopuks. Jokainen lukija voiskin siellä omassa rauhassaan suorittaa nyt pienen kevään tulon nopeuttamis-tanssin, k?

Mulla on muuten mun kone mukana viikonloppuna, kun pitää markkinoida Macin ihmeellistä maailmaa Niklaksen siskolle. Joten jos mulle tulee jostain syystä hullun tylsää, voi olla et tuun tänne marisemaan asiasta. Toisaalta ei kyllä tullut kameran piuhakaan mukaan, niin luultavasti jää merkinnät tekemättä. Kuvalliset postaukset on kuitenkin paljon kivempia ja ne kuvat auttaa mua pysymään aiheessa. Hehe, saatoitte ehkä huomata et tää teksti taas vähän rönsyili ympäriinsä.

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

En yleensä koskaan pelkää ötököitä tai otuksia (ellei joku ampiainen ole ihan kimpussa), mutta kun näin rottia Brahen kentällä, meinasi iskeä paniikki. Jotenkin ne vaan oli niin ällöttäviä. Iih. :)