27.3.2009

Tässä olen enkä muuta voi

Työt on nyt sitten virallisesti loppu. Tänään oli viimeinen päivä tai oikeestaan katottiin vaan läpi mistä mun koneelta löytyy mitäkin ja sit koitin taas taistella netin kanssa. Koska se ei kuitenkaan suostunu yhteistyöhön mun kanssa ja piti ootella seuralaisia viimeiselle aterialleni lemppari lounaspaikassani Dansan Delissä, lampsin viereisellä kadulle meneillä olevaan Converse Sample Saleen varmana siitä etten taaskaan löydä etsimiäni kenkiä.

Tällä kertaa kävi kuitenkin toisin. Olin jo luovuttamassa, ettei alennuksessa tietenkään ole / enää ole yksiäkään pareja jäljellä siitä uudesta mallista, kun silmiini osui vielä pari paria kivasti kuvioituja tossuja. Äkkiä sovittamaan ja vaikkei nää kengät nyt ehkä ihan täysin mun näköset ookaan, tullee olemaan mun lemppari lömpsökkäät kesällä. Laatukin varmaan vähän eri kun mun viime kesäsissä Dinskosta ostetuissa tennareissa. Eikä nää maksanu kun 30 e.





Hienosti oikein Photoboothilla teille kuvan niistä otin. En jaksanut edes oikeinpäin kääntää. Enkö ollut ahkera.

Shoppailun jälkeen mentiin Tomin ja Jutan kanssa kanssa Dansaniin viimeistä kertaa pitkään aikaan. Tuskin tulee Lauttasaareen lounasaikaan ihan heti eksyttyä. Jutta onnistui nappaamaan itselleen koko puljun viimeisen sushiannoksen, joten nyrein naamoin sain tyytyä lammas kormaan, joka tosin oli sekin ensiluokkaisen hyvää. Jälkkäriksi oli jotain punaista kakkua. Nams.

Lauttasaaresta suuntasin keskustaan hakemaan Petrukselle ja Johannalle tuparilahjaa. Tämän piti olla ihan läpihuutojuttu: kävele kauppaan, ota tavara, kävele ulos. Mut ylläri, ei mennyt ihan niin. Kiersin kaikki potentiaaliset mieleeni tulevat kaupat ja lopulta lähdin kotiin tyhjin käsin.



Kotona söin eka liikaa Ben & Jerrysiä ja nyt juon teetä ja kuuntelen mun uutta lempilaulua, suosittelen tätä ihan kaikille<3



Mun blogi kokee tässä lähipäivinä varmaan aika suuren muutoksen, koska mun vapaa-aika lisääntyy eksponentiaalisesti. Voittekin nyt esittää kaikkia ihania toiveita, mistä haluaisitte lukea. Lupaan toteuttaa niitä parhaani mukaan.

2 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

Kivat kengät. Jos et pidä, myy mulle.

Mä tahdon vaatekuvia! Jos Niklas ei siis tapa sua niiden takia. Tosin sun vaatteet on niin kivoja, etten sit vois enää rehvastella mun "isolla" kävijämäärällä.

Sit mä tahdon kanssa tukkapostauksen. Ja Niklasta ärsyttääkseni voisin toivoa sellasta poikaystäväpostausta (emmä oikeesti).

Taru kirjoitti...

Niklas ei oikein innostunu tosta poikaystäväjutusta, ylläri. >___<