25.3.2009

Nyt alko kesäloma

Niin käy pilkka omaan nilkkaan ihan nurkan takaa. Vaikka olihan tää oikeestaan vähäsen jo arvattavissa.

Tän viikon loppuun töitä ja sit alkaa kesäloma. Kolmen viikon loman aikana pitäis sit ehtiä löytää uus työpaikka. Tänään tuli pomo ilmoittamaan vähän ennen töistä lähtöä, et se ois sit loru lopussa. Ei riitä resurssit pitää mua enää talossa.

Ainakin pääsin tuolta pois, mut oishan se ollut kivempaa pudota vähän pehmeemmälle alustalle. Et ois ollu valmiina uus työpaikka tiedossa. Mun suuresta työnhakuprosessista ennen joulua viisastuneena osaan arvata ettei tästä tuu helppoa. Ehkä ois parempi mennä vaan jonneki opiskelemaan tai sit vaihtaa alaa kokonaan.

Kertokaa mitä teen ja ennen kaikkea saa vinkata ihan mistä työstä tahansa. Kaikki raha on tervetullutta.

3 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

Mä en tiiä, ootko sä jo oikeesti tajunnu ton, mut mä en ainakaan oo sisäistänyt, etten voi kohta enää tulla samalla bussilla sun kanssa pois töistä. Se on surullista se!

Ja muutenkin.

Henry Söderlund kirjoitti...

Että tämmöistä. :-o
no... olihan tämä ennakoitavissa jo. löydät varmasti töitä koska olet lahjakas ja osaava. Ei hätää taru. oot kuitenkin kovis. ja se on tärkeintä.

Taru kirjoitti...

Jutta: En tosiaan ollu tajunnu tota ja oon kovin pahoillani. Mut voit halutessas aina kurvata meidän kautta tuomassa mulle muffinseja.

Henry: Olihan se joo aika ennakoitavissa ja oikeestaan ihan hyvä päästä tuolta pois. Ei siellä ollut enää kivaa.