5.3.2009

Turhaakin turhempi postaus, mut hei postaus silti!

Klööö. Oon nyt niin valmis alkamaan sokerilakkoon. Tänään syötynä vaan mariannepirtelö, puolikas pussillinen karkkia ja iso pala prinsessakakkua. Uhuh. Oiskohan aika tehdä jotain tälle herkkuaddiktiolle. Tänään sentään venyttelin pitkän tovin samalla, kun juoksutin Pinaa ja Puffia. Harkitsin myös hakevani vaatehuoneesta Niklaksen käsipainon, mut se on mulle vähän liian painava. Pitällisen pohdinnan jälkeen jätin myös jumppakuminauhan keittiön pöydälle ja tyydyin Pinan perässä kävelyyn. Huomenna jotain kunnon urheilua!

Tänään oon myös tiskannu (ää miten julmaa joutua tiskaamaan, vaikka on astianpesukone), käynyt Jutan kanssa kampittelemassa Kampissa ja tympääntynyt työhöni entistä pahemmin. töistä lähtiessä oli sentään ihanaa, kun aurinko paistoi, linnut lauloi ja tie oli sulanut. Kevätkevät tule jo. Se tarkoittaa myös et kesäloma lähestyy.

Joo ja pakko mainita myös et eilen koitin ekaa kertaa eläessäni fileroida (vai onks se fileoida. Ette usko kuinka kauan on tätä Niklaksen kanssa pohdittu) kokonaista lohta ilman asiaankuuluvaa veistä. Pitkällisen nysväyksen, puhisemisen ja tuskailun jälkeen sain kuin sainkin pään (!!!) irrotettua, mut siihen se sit jäikin. Seuraavan tunnin Niklas viettikin kalan parissa, mulla siinä ois varmaan sillo menny koko yö. Nyt on viikonloppua varten kala pakkasessa odottamassa. Oli pakko ostaa se jo eilen kun K-kaupassa oli kala 3,90e kilo.

Mun piti oikeestaan kertoo mun tän päivän ihanista ostoksista, mut koska mulla ei oo niistä kuvia niin en mä oikei tiiä mitä järkee siinä ois. Näätte sit joskus ne mun päällä. Jokatapauksessa ne on huippuja ja tulee olemaan taatusti yksiä lempivaatteistani kesällä.

Tähän piti tulla korvaukseksi meidän sushi-illan kuvia (ei Jutta niitä näintehdäänsushiakuvia), mut tää blogger nyt jotain kiukkuaa mulle enkä jaksa odottaa, kun ois parempaakin tekemistä, esim nukkumista.


Tätä postausta vois ehkä jo pyytää anteeks. En ees kehtaa lukee, mitä tuli kirjotettua. Jotain tosi tärkeetä selkeesti hoho.

1 kommentti:

ssaspsu kirjoitti...

taru, niklas, lohi ja sunnuntai.