17.3.2009

Mun musat

Noniin, tähän alkuun puolustuksekseni todettakoon, että oon aina ollut tosi huono lempparilaulujen ja pändien valkkaamisessa. Nykyisin vielä huonompi, sillä mun musiikin kuuntelu rajottuu lähinnä töissä pyöriviin samoihin mp3:siin, jotka on ollut mun koneella viime kesästä lähtien. Paitsi nyt kun vihdoin löysin Spotifyn ihmeellisen maailman. Spotify ei kyllä helpota mun musiikkituskaa yhtään, sillä nyt mun pitäis keksiä kaikkia pändejä, joita haluan sieltä kuunnella. Voitte arvata ettei mulla tuu koskaan mieleen yhtään pändiä silloin kun pitäisi. Ja sit mulla on vielä semmonenkin ongelma ton kanssa, etten voi millään hakea sieltä semmosia pändejä, mitä mulla löytyy tästä koneelta (tai kotikoneelta!!) valmiina. Mut nyt riittää lätinä ja itse asiaan. Valitsin biisit ihan niinkin hienolla periaatteella, kuin käyttämällä apuna mun Last Fm-tiliä (en tiiä toimiiko toi linkki, jos ei oo kirjautunu/rekisteröityny Last Fm:ään). Joten tästä voi nyt jotain puuttua mut näistä tykkään ainaski.

- Etsi esim. YouTubesta musiikkivideot annettujen kategorioiden biiseihin.
- Linkitä video blogiisi (Embed-kohta) ja kirjoita halutessasi lyhyt perustelu.
- Haasta kolme henkilöä.

1. Tunnelmannostattaja. Biisi, joka saa aina nostamaan kannat kattoon tai krakan olalle.
2. Fiilistelyhetkiin. Tätä kuuntelen, kun haluan unohtaa kaiken muun.
3. Minun Lauluni. Joku henkilökohtainen kappale.
4. Tehosoitto. Tällä hetkellä eniten repeatilla pyörivä biisi.

--

Tunnelmannostattajani



Siistein video hetkeen ja myös huippu hyvä biisi.

Fiilistelyhetkibiisini



Tää vois olla yhtä hyvin myös tuolla tehosoittolistalla.



Harmi et tää video on ihan karmee eikä äänistä oikein kuulu mitään. Kannattaa käydä kuuntelee vähän parempana versiona vaikka täältä.

Minun lauluni



Ihanaihana Maria Mena. Tähän olisi voinut laittaa minkä tahansa biisin Marialta. Mut halusin jonkun "ei ihan niin hitin". Saatte kärsiä tämmösestä rumasta videosta nyt sit.

Tehosoitossa



Ennen tuli kuunneltua Damien Ricea ihan älyttömästi, mikä näkyykin aika hyvin mun Last Fm soittolistalla. Voiskin taas alkaa kuunnella.



Ihan vaan koska Niklas soittaa tätä aina kitaralla kotona. <3 Plus oon kuunnellu tätä nyt töissä tällä viikolla.



Tää vikaks. Siis kattokaa tota videoo.

--

Puuh. Olipa vaikee. Nääkin on nyt ihan vääristyneesti tässä, kun en oo kuunnellu aikoihin mitään kotona olevia pändejä ja töissä tulee kuunneltua vaan näitä samoja. Mut nää on kaikki hyviä ja kattokaa lisää tuolta Last FM:stä, mikäli se linkki toimii teille.

Edit.
Ainiin, en haasta ketään kun kaikki jotka pitää jonkun näköstä blogia ja lukee tätä on tän jo tehny. Mut saa toki tehdä jos ei oo vielä tehny.

6 kommenttia:

Henry Söderlund kirjoitti...

Nyyh... Pakko katsoo tämä vasta kotona. Töissä ei toimi juutuupi. :(

Jutta kirjoitti...

Damien Rice <3 ja toi ihana Miyazaki-tyylinen pianonsoittajalaitos, laaaaaaav.

Henry Söderlund kirjoitti...

Ihan huippubiisejä! :)

Henry Söderlund kirjoitti...

Jep. Kaikki biisit lisäsin spotifyn soittolistaani. :)

Henry Söderlund kirjoitti...

Minäkin tein tämän. Ihan tylsä tuli kylläkin. :-/

Taru kirjoitti...

Henry: Kiva et tykkäsit. Minne teit tän, tahtoo nähdä!!